El sindicat USTEC inicia el curs escolar amb una protesta reivindicativa sota el lema ‘Dignifiquem les aules’ per denunciar la sobrecàrrega de feina, les altes ràtios i els baixos salaris. L’acció ha estat coordinada en diferents punts d’arreu de Catalunya, entre ells Tortosa, i han anunciat que serà un curs de mobilitzacions.

