L’Espai Firal 1 d’Octubre d’Amposta acollirà aquest diumenge la Festa de l’Arròs i la Carxofa 2025. Des de les 10:30 hores fins a les 17 es podrà gaudir de tastets a base d’arròs i/o carxofa elaborats pels millors restaurants de la zona, així com el tradicional plat de carn i carxofes rostides. A més, s’hi podrà trobar un mercat de productes Km0; tastos de vins i servei de bar i DJ amb música ideal per fer la sobretaula i seguir gaudint de la festa.
Programa 2025
A partir de de les 10.30h – Obertura de portes, venda de tiquets del tast popular i obertura del Mercat de Productes Km0 de les Terres de l’Ebre.
D’11h a 13h – Servei dels tastos dels restaurants.
De 13h a 15h – Servei del tast popular: Plat amb dues carxofes rostides, una salsitxa, una botifarra d’arròs, una llesca de pa torrat i allioli.
De 14h a 17h – Ambientació musical amb Dj Xavi Reverté.
Venda de tastos
Tast popular: Preu 7 euros. Plat amb dues carxofes rostides, una salsitxa, una botifarra d’arròs, una llesca de pa torrat i allioli. Venda anticipada en línia de tiquets del tast popular en aquest enllaç. Venda presencial a l’Oficina de Cultura i Festes a partir del dimarts, 4 de febrer. I el dia de la festa a taquilla a partir de les 10.30h.
Tastos dels restaurants: Els restaurants vendran els tastos directament en els seus estands, aquests són els restaurants participants i els tastos que oferiran: