L’Ajuntament del Perelló ha informat aquest dimarts per mitjà d’una nota de premsa que s’estan ultimant les obres que conformaran la nova coberta de la pista poliesportiva situada davant de l’Escola de Música Municipal. L’actuació afecta una superfície de 1.323,12 metres quadrats. Es tracta d’una estructura formada per elements prefabricats de formigó i coberta metàl·lica tipus sandwich, amb una alçada en el seu punt més alt de 9,50 metres. A més de les finalitzacions necessàries, inclou baixants d’aigua, elements de protecció lumínica contra impactes, etc. A més, amb un segon projecte adaptatiu al projecte inicial, se situarà sobre la coberta una instal·lació de plaques fotovoltaiques. La instal·lació inicial de plaques serà de 180 unitats, amb una potència màxima de 53 kW.
El cost total de l’actuació serà de 380.764,57 euros i, gràcies al segon projecte adaptatiu de l’actual equip de govern de l’Ajuntament del Perelló, la instal·lació de les plaques solars serà totalment finançada amb l’ajuda del fons de transició nuclear.
Finalment, cal destacar que l’energia elèctrica generada per aquesta instal·lació de plaques solars es vol destinar a ajudes a petites i mitjanes empreses locals, un projecte en el qual s’està treballant actualment des del consistori.