UGT i CCOO han anunciat aquest dilluns la convocatòria d’aturades de 23 hores aquest divendres. Les dues centrals argumenten la decisió en la manca d’acord en la mediació entre sindicats, empresa i Generalitat per «revertir la situació en els centres de gestió de Rodalies de Catalunya i la falta de personal en taquilles i intervenció». Així ho asseguren des d’UGT Catalunya en una nota de premsa en la qual s’afegeix que «la situació s’ha tornat insostenible» per les «insuficients les solucions de l’empresa en aquesta àrea», que «no proporciona els recursos necessaris per a garantir un servei de qualitat

