El pilot de les Cases d’Alcanar Íker Garcia participarà aquest 2024 al mundial del JuniorGP. Ho farà a la categoria Stock600 amb l’equip madrileny GV Racing. Un equip amb molta experiència en aquesta categoria i que amb el fitxatge d’Iker lluitarà per aconseguir el mundial. Aquest campionat consta de 7 curses amb circuits espanyols, italians i portuguesos.
Segons manifestava, «estic molt content de poder participar aquesta temporada al mundial JuniorGP amb el GV Racing. És un projecte il·lusionant i aprofitaré per a lluitar cada cursa per estar a les posicions capdavanteres».
El pilot agraïa a l’equip «la confiança dipositada en mi per aquesta temporada i espero poder celebrar junts tots els èxits aconseguits. Estic agraït també a la família i els meus patrocinadors que m’han donat suport aquesta temporada i segueixen al meu costat el 2024. Aquest any és molt important per a la meva carrera esportiva i li treuré el màxim rendiment», reconeixia Íker.

