Victòria del sénior femení del CH Amposta contra l’OAR Gràcia Sabadell Atlètic (41-27) en l’estrena com a locals a la Lliga Catalana aquesta temporada. El conjunt de Joan Curto, amb un joc molt ordenat tant en defensa com en atac, va donar poques opcions al conjunt visitant. Només fins a l’equador de la primera meitat el conjunt de Sabadell ha pogut disputar el marcador a les ampostines.
El triomf ha de servir per donar confiança a l’equip, aconseguint els quatre punts en joc d’aquest inici de lliga. Destacar a tot el bloc, però una menció especial a Micaela Naso, que amb tretze gols ha estat la màxima anotadora del partit.
La següent setmana les ampostines tornaran a jugar com a locals, rebent dissabte dia 30 de setembre a partir de les 19.00 hores a l’Handbol Sant Joan Despí B, en partit corresponent a la tercera jornada de la competició.
ALINEACIÓ CH AMPOSTA: Laia Ferre (6 aturades) i Marta Gálvez (6 aturades) a la porteria, Joana Beltran, Andrea Haro (3), Yaiza Ferre (3), Micaela Naso (13), Olímpia Colomines (1), Sílvia Domingo, Núria Ventura (3), Jèssica Bertomeu, Rut Pagà (3), Marcelina Kabiesz, Maria Ventura (8), Julieta Cucuini (6), Rosa Palmer (1).
Entrenador: Joan Curto, assistit per Joan Beltran.