Les xarxes s’han fet ressò de la queixa d’un usuari de Twitter amb el nom de Josep que s’ha queixat amargament del fet que CaixaBank hagi tancar l’oficina de Corbera d’Ebre. Segons es port llegir a la seva piulada, “moltes gràcies @CABK_Respon per anununciar amb un dia d’antelació que al nostre poble, Corbera d’Ebre, tancareu l’oficina i deixareu sense servei a 1.000 persones. Penseu en la gent o només en fer diners. Entre tots fareu desaparèixer els pobles, miserables”.
El tuit ha obtingut més de 340 m’agrada 1 193 retuits, així com una petició per part de l’entitat de posar-se en contacte amb ell: “Lamentem el que ens indiques. Si us plau, podries escriure’ns per DM (privat) per a tractar el teu cas de forma personalitzada? Disculpa les molèsties ocasionades. Gràcies”. L’usuari, però ha volgut deixar clar que “això no ho heu de fer en privat, ha de ser públic. Heu deixat sense atendre un poble de 1000 habitants o fins fa poc hi havia 3 persones a l’oficina. No teniu vergonya i no ho solucionareu en privat, que se sàpiga com treballeu”.
Més informació: L’alcalde de Corbera d’Ebre desmenteix el tancament de l’oficina de CaixaBank