Una cinquantena d’efectius de Bombers han continuat treballant tota la nit per a poder estabilitzar el més aviat possible l’incendi de Corbera d’Ebre. Així s’ha aconseguit en la majoria de punts, tot i que a hores d’ara encara preocupa el flanc esquerre del foc, que podria saltar la carretera TV-7333, i també el cap de l’incendi que es troba en un indret de difícil accés. Si el foc aconseguís passar esta carretera, les hectàrees potencials serien de més de 6.000. Durant els primers minuts del matí, els mitjans aeris ja es podran reincorporar en les tasques d’extinció.
Durant la nit, s’han sentit diverses explosions de bombes amagades que van quedar de la Batalla de l’Ebre. L’alcalde de la població, Antonio Álvarez, ha explicat al programa Notícies en Xarxa, que això pot suposar un gran risc pels Bombers que avancen a peu.
Un bomber ferit per una lesió ocular
Un Bomber ha estat ferit mentre participava en l’extinció d’este incendi, concretament ha patit una lesió ocular provocada per una espurna. Ha estat traslladat a l’Hospital de Móra d’Ebre, on ja ha rebut l’alta.