Més de 400 persones, majoritàriament dones, s’han manifestat pel centre de Tortosa aquest 8 de març sota el lema “La invisibilització i l’explotació també són una pandèmia”. D’aquesta manera, l’assemblea Vaga Feminista Terres de l’Ebre, l’entitat organitzadora de la protesta, ha volgut posar l’accent aquesta jornada sobre la precarització que pateixen molts dones a causa de la pandèmia. La marxa s’ha iniciat a la plaça de l’Ajuntament i ha recorregut diversos carrers principals de la capital del Baix Ebre com l’Avinguda de la Generalitat o el carrer Sant Blai, per acabar un altra vegada a la mateixa plaça. Un cop allà, s’ha llegit el manifest i s’han cantat jotes feministes. A més, durant la protesta, s’ha establert un punt de recollida de signatures de la ILP de RegularizaciónYa per reclamar a l’Estat que regularitzi la situació de totes les persones migrades.

