Entrenador nou, victòria assegurada. Era un tòpic, tenint en compte la qualitat de la plantilla de la qual disposa el Volei Roquetenc que va esborrar literalment de la pista al conjunt olotí durant el primer set. Quinze minuts tan sols va durar, la ressistència dels de la Garrotxa que van passar pel rodet roquetenc en un primer parcial que es tancava amb un contundent 25-15.
El debut del nou tècnic a la banqueta, va resultar plàcid. L’entrenador argentí Agustín Rodríguez, que substituïa a la banqueta al tècnic local Benjamín Cuevas que deixava l’equip durant la setmana per incomptabilitat laboral, va ser testimonial degut a la notòria superioritat dels roquetencs davant un conjunt olotí que ve arrossegant diverses baixes. Els roquetencs eren molt superiors. Sobretot en un primer set, on el seu bloqueig ha estat un obstacle insalvable per al conjunt visitant. Amb 13-5 l’entrenador de l’equip de la Garrotxa ha demanat temps mort per intentar trencar la ratxa del seu rival, però els roquetencs continuaven en ratxa i malgrat algunes errades en el servei, decidien en quinze minuts arran d’una sacada de Ferran que en l’intent d’esmatxada es quedava a la xarxa i decidia el parcial amb el 25-15.
Els roquetencs semblaven anar llençats a decidir el segon set quan se situaven amb un 7-2. Moment en què va reaccionar el conjunt olotí quan sumava quatre punts consecutius que tornava a ajustar el parcial, que estava equilibrat fins al 16-15. Tres punts seguits dels de Rodríguez, li donava de nou un avantatge de +4 al conjunt roquetenc. Moment en el qual el tècnic visitant es veia obligat a demanar temps mort per intentar trencar la seguida dels locals. Tot i així, els del Baix Ebre se situaven amb sis pilotes de set que a la primera no van poder tancar arran del servei de Fede que podien salvar i rematar lluny de l’abast de la defensa roquetera. A la següent acció, l’errada en el servei que s’estavellava directament a la xarxa li permetia guanyar el segon punt a favor del Roquetes.
Al tercer set, i donant-li descans a Liovi i Fernando, les rotacions de l’equip roquetenc van funcionar a la perfecció i malgrat no poder establir distàncies al marcador fins al 16-8, encarrilaven el compromís tot i errades en el servei (un factor que li tocarà treballar al nou tècnic per millorar-ho). El partit el tancaven amb una bona col·locació de Fede que Marcelo rematava de forma contundent des de l’esquerra de l’atac local.
Resta tan sols un partit per tancar la primera volta del campionat, el que els enfrontarà el proper cap de setmana al Balàfia de Lleida, i els roquetencs afrontaràn aquest partit amb la intenció de consolidar les expectatives per disputar la promoció i mantenir o ampliar la distància respecte al tercer classificat que és ara de vuit punts respecte al Sant Martí, que aquesta setmana va perdre a casa contra precísament el rival dels del Baix Ebre aquesta jornada.