Vall-de-roures no solament forma part dels Pobles més Bonics de la Península Ibèrica, sinó que a més és un dels punts de venda més importants per a Embou, empresa líder en la Internet Rural a Aragó. Per això, van triar la localitat per a l’enregistrament del pròxim espot publicitari de l’empresa.
L’enregistrament es va realitzar en el pont de Pedra amb la imatge fotogràfica ideal de Vall-de-roures, que formarà part de la imatge final de l’anunci. L’anunci a més, pretén donar visibilitat als establiments que compten amb els seus serveis, per la qual cosa part d’aquest es va rodar en un hotel que compta amb la seva línia. Però la part rural també esdevindrà entre presa i presa. Embou es va desplaçar fins al pantà de Pena i fins als camins rurals per a poder immortalitzar la part més verda i les oliveres del territori. “Volem transmetre que no solament arribem a la llar, sinó a molts altres negocis“, va explicar Carlos Gimeno, director de màrqueting de l’empresa.
Quant als protagonistes, Toni Abadia, triat millor esportista aragonès de 2018, serà el personatge principal de l’anunci. A més, van comptar amb la participació de diversos veïns de la capital del Matarranya per a representar que “cada vegada som més en Embou“, una empresa que està aproximadament un 98% del territori aragonès. La campanya es llançarà en televisió el mes vinent de maig.
Font: Ràdio Matarranya