El Cantaires Tortosa ja coneix el calendari oficial de la propera temporada a la Copa Catalunya de bàsquet. El debut del conjunt tortosí es produirà a la pista del Castellar diumenge a les set de la tarda el 30 de setembre i tancaran el campionat de lliga jugant també com a visitant en el derbi a la pista de la Salle de Reus. L’estrena al pavelló municipal de Ferreries es produirà el set d’octubre davant el Bàsquet Pia de Sabadell i tancant la primera volta el vint de gener.
D’altra banda l’equip ha fet oficial la incorporació d’un pivot americà, amb que pràcticament està confeccionada la plantilla a falta d’un fitxatge. Es tracta de Xavier Shamal Richards de vint-i-cinc anys d’edat i metre vuitanta-vuit d’alçada, procedent del Baltimore College.
Richards és un jugador versàtil que pot ajudar tant en l’aspecte d’anotació com en el rebot. Destaca la seua capcitat atlètica, sent molt ràpid i explosiu. Ha de servir per consolidar el tir exterior de l’equip que entrenarà Jaume Bougarout. A més ha format part de la selecció internacional FIBA amb les eliminatòries per al proper Mundial, en les que de promig ha anotat 12 punts i ha capturat cinc rebots.

