Enric Adell, vicepresident del COPATE i responsable de la Reserva de la Biosfera a les Terres de l’Ebre ha destacat els beneficis que aporta la marca a les empreses del territori i de la seva evolució des de la declaració per part de la UNESCO ara fa cinc anys. Segons Enric Adell, “s’està treballant per consolidar-la i a més crec que ara és el moment de donar-li un fort impuls perquè esdevingui un gran projecte de país”.
Adell considera que, “ens hem cregut la marca, el territori creu en el seu potencial i en la seva riquesa i la marca ens ha cohesionat i ens serveix per promocionar-nos en l’àmbit internacional”.
El vicepresident del COPATE destaca que, “la marca ha permès que moltes empreses hagin guanyat nous mercats i això és un valor afegit als productes que es fan al territori i és un distintiu de qualitat que ens ha de permetre seguir creixent”.
Tot i la projecció internacional de la marca, la promoció interna també és una prioritat pel COPATE. Un dels projectes en el que està treballant de cara a finals d’estiu i de cara a l’inici del curs vinent escolar, és la publicació d’un llibre il·lustrat de la Reserva de la Biosfera dirigit als escolars, ja que se’ls considera una peça clau en la conservació del territori.