Després de guanyar els quatre darrers enfrontaments de forma consecutiva, l’Amposta-Lagrama afronta la visita de l’Unizar Dominicos amb una dosi de moral pels núvols. Pràcticament seria definitiva cas d’aconseguir sumar la cinquena seguida, significaria segellar la permanència.
Continua sent baixa Geor, la única jugadora de la plantilla que continúa fora de l’equip. Durant la setmana Zulema i Erika, semblen estar recuperades de les molèsties que els van lastrar en l’últim partit.
No obstant, el tècnic ampostí ha mirat de treballar durant la setmana en l’equip i conscienciar-lo per a fer front a un rival, que vindrà reforçat després de sumar la segona victòria a la lliga, la passada jornada enfront l’OAR Gràcia. Mirarà de recuperar la bona línia de joc oferida en les anteriors jornades, per superar les aragoneses. Al partit d’anada el resultat va ser d’empat a 25 gols.
Ara mateix són sis punts els que separen les de la capital del Montsià de la zona perillosa, que marca l’Associació Lleidatana. Les ampostines estaran molt pendents del resultat que es done al pavelló onze de setembre, entre les lleidatanes i el Joventut Mataró. Un partit que es podrà veure per Canal Terres de l’Ebre, diumenge a les sis de la tarda. El partit serà xiulat pels col·legiats de la federació valenciana, Gerardo Bohigas i Bautista Lanuza.
Els horaris de la jornada:
Els horaris de la vintena jornada del campionat de lliga a la divisió d’honor plata. L’Unizar Dominicos-OAR Gràcia de Sabadell obre la jornada a partir de les sis de la tarda. A dos quarts de set el líder Morvedre visitarà la pista del Sant Vicenç. Mentre a dos quarts de vuit es disputarà el partit de la jornada entre l’Associació Lleidatana i l’Handbol Amposta-Lagrama.

