Es tracta de tres cotxes històrics de compartiments de primera classe d’un conjunt de sis que a partir de l’any 1987 van ser transformats en cotxes de saló únic amb passadís central, destinats a formar trens xàrter o a reforçar altres combois. Per la seva decoració exterior original se’ls va conèixer com els Luckies, perquè la manera en què estaven pintats recordava una coneguda marca de tabac. Posteriorment, el 1992 van ser destinats al servei de Regionals, essent decorats en blanc i taronja amb franges obliqües als extrems. Tres anys més tard es van lliurar al Museo Nacional Ferroviario, adoptant un color verd oliva amb franges grogues, i des d’aleshores estaven en dipòsit a Can Tunis. Tenen una capacitat de 56 places assegudes per cotxe i junt amb els dos ja restaurats anteriorment pel Museu, també de la mateixa sèrie, formaran part del tren turístic Lo Caspolino.

A més, el passat febrer va arribar al Museu un furgó calderí traslladat per carretera amb un transport especial. Els furgons calderí es van construir per subministrar vapor a composicions de cotxes de viatgers amb un sistema de calefacció dissenyat per a ser alimentat amb el vapor de les antigues locomotores, un cop aquestes van ser substituïdes per locomotores elèctriques.

En el marc del mateix conveni amb la Fundació dels Ferrocarrils Espanyols, està previst que més endavant arribi una locomotora francesa Alstom 7631 procedent dels tallers de Renfe de Madrid Fuencarral on ja s’ha posat a punt per al seu trasllat per via fèrria.

Alhora que es duu a terme la seva restauració per posar en marxa el tren turístic Lo Caspolino, tot aquest material romandrà exposat al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova.