Els de Castillejo no es van trobar còmodes al camp i no va poder desplegar el seu joc. La va tenir Bertomeu de falta a la frontal de l’àrea, però la va tocar a la barrera. Poc a poc creixia el domini de l’Ascó i els visitants pràcticament no van crear ocasions de gol. Peke al 36 la va tenir, però el seu xut la va aturar el porter Toni. La gran ocasió la va tenir Bertomeu al 41, quan Osado li va passar la pilota dins l’àrea, i quan es cantava ja el gol, el xut va sortir llepant el pal. Una primera part per oblidar i esperar que canvies tot de cara a l’Ascó a la segona.
I va canviar la segona part. Castillejo va fer sortir d’entrada a Jonatan Toledo, per Osado, i aquest va revolucionar el joc de l’Ascó. Als dos minuts de la represa, gran jugada de Bertomeu que va afusellar a Toni i va avançar als locals. Però faltava el festival de Jonatan Toledo que en 2 minuts va marcar dos gols que van sentenciar el partit, en dos jugades magistrals del equip asconenc. Tot i el marcador favorable, els visitants van seguir donant la cara. L’ Ascó es defenia bé, però un penal discutit a l’àrea de l’Ascó, al 82, va fer que Ortiz, el transformés. Els visitants cada cop pressionaven més i Maldonado a 4 minuts pel final, va engaltar un fot tret de lluny creuat que va fer inútil l’estirada de Sergio López. A partir d’aquest moment, l’Ascó va patir, tot i això l’Ascó va tenir el 4-2 en temps de descompte en una falta llençada per Artur que Toni va arribar pels pèls i va poder desviar.
En acabar el partir, l’entrenador del Santfeliuenc, Andrés Gonzalez, va apuntar que, “la primera part va ser molt igualada, però a la segona no hem sortit com a la primera, i ells en un espai curt de temps ens van fer 3 gols. El penal ens ha donat vida i el 3-2 encara més, però també l’Ascó hagués pogut marcar i acabar amb un resultat diferent, crec que els 3 gols tants seguits han sigut clau”.
D’altra banda, l’entrenador asconenc, Sani Castillejo, va comentar al final del partit que “ la primera part ha estat molt igualada. Dos equips que volíem jugar en un camp que no es podia, però a la segona part hem sortit pressionant més i ens ha sortit bé”. Castillejo també va assenyalar que “amb 3-0 teníem el partit controlat. Els primers 20 minuts han estat perfectes, però també hem de tenir en compte que el Santfeliuenc està en un bon moment i és elogiable, la seva feina”.
Al final, 3 punts importants de l’Ascó per mantenir-se en la zona de play-off, i esperarà proper desplaçament al camp del Europa.
https://www.youtube.com/watch?v=yGTlCF7zT-Q