Totes aquestes obres han estat avalades per la crítica i bona assistència de públic. L’actriu tortosina Belen Fabra serà la protagonista de l’obra Madamme Bobary. «Vindre a casa i a més en un espectacle que ha funcionat molt bé a Barcelona, és un plaer» ha asegurat Fabra.
Altres obres que estaran a la cartellera tortosina serà la de Josep Maria Benet i Jornet, La Desaparició de Wendy, El Test de Cristina Clemente o L’electe, una comèdia dramàtica sobre els efectes de la política i les teràpies psiquiàtriques. A més a més també hi haurà la projecció de diversos documentals com Diaris de Kandahar de Louie Palu i Devin Gallagher; Dins l’armari de Sophia Luvarà.
Una altra de les apostes són els espectacles de caràcter familiar com Tripula, de Farrés Brothers i Dins la panxa del llop, a càrrec de Cia. de Paper. El teatre musical estarà present amb Oh my God Barcelona, a càrrec de Cia Bratislava.
La música també estarà present aquesta temporada, ja que el cantautor camarlenc Joan Rovira estrenarà nou disc. El seu segon treball sortirà a la primavera del 2017 i el concert s’inclourà dintre dels cinc grans concerts de presentació a Barcelona, Tortosa, Lleida, Tarragona i Girona, que realitzaran Joan, abans de començar la gira d’estiu. A cada ciutat, comptarà amb la col·laboració especial d’algun cor local i a Tortosa serà el cor La Binota, qui interpretarà algun dels temes
més coneguts del cantautor.
https://www.youtube.com/watch?v=7C1TtMwBJ1c

