La campanya organitzada pel Banc de Sang i Teixits conjuntament amb l’ajuntament d’Amposta i l’Associació de Donants de Sang del Montsià, s’ha marcat com a repte consolidar la Marató com un esdeveniment amb la màxima participació de la societat ampostina. Per aquest motiu, mesos enrere es va crear una comissió formada per a diferents responsables i que compta amb la implicació de diverses àrees de l’ajuntament.
Una acció que ha aconseguit la implicació d’entitats, empreses, institucions i particulars amb una agenda d’activitats i actes que dinamitzaran durant tota la jornada de donació de sang. A més enguany s’han implicat a totes les escoles del municipi, tenint una molt bona acollida en el projecte Super Herois.
La Marató s’emmarca en la campanya de les maratons de donació de sang del 2016 «La Sort de donar sang». Enguany, per tal de promoure la jornada, l’etiqueta #MSangAmposta difondrà l’esdeveniment a les xarxes socials.

