L’objectiu del curs és “augmentar la competitivitat de les empreses riberenques, oferir recursos i coneixements transversals que siguin útils i puguin aplicar als seus negocis per tirar-los endavant”, ha destacat la presidenta del Consell, Gemma Carim, que ha remarcat de nou el compromís de la institució comarcal amb el desenvolupament econòmic del territori.
Així, i durant els pròxims cinc dilluns, fins al 5 de desembre, una vintena d’empresaris i treballadors assistiran a aquest curs gratuït que es durà a terme de les 3 a les 7 de la tarda, a la seu del Consell Comarcal, a Móra d’Ebre. Es tracta d’empresaris en actiu de la comarca, vinculats a sectors com el comerç, el turisme, l’automoció, les immobiliàries o la informàtica, entre d’altres. I que en alguns casos ja participen en altres activitats i formacions que es duen a terme a nivell comarcal, ja sigui dins el programa del 7 Comarques o en projectes del Centre d’Iniciatives Socioeconòmiques (CIS).
Eines per al desenvolupament personal i professional
Entre els continguts que es tractaran durant les sessions hi ha: argumentar i objectivar per a aconseguir tancar una venda; detectar l’estructura de personalitat del teu interlocutor per a poder generar estats positius i afavoridors a la compra; ser més empàtic i assertiu ja que són eines indispensables en la gestió de persones tant si ets venedor (atenció al públic) com comercial; ser efectius per millorar les ràtios de venda; identificar el tipus de client A per a segmentar correctament els clients potencials i adaptar el teu producte/servei a les seves necessitats; o tècniques de negociació.
L’encarregada d’impartir el curs és Imma Estivill, diplomada en magisteri, llicenciada en geografia i història, màster europeu en gestió de centres de formació, màster en gestió de persones i màster en coaching. És experta en processos d’acompanyament a les persones en el seu desenvolupament personal i professional, i a les empreses en processos de millora.
Aquesta formació està subvencionada pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i s’ha organitzat gràcies a la col·laboració entre el Consell i la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya. De fet, des del Consell es va fer una enquesta prèvia per determinar les temàtiques que despertaven més interès, i la gestió comercial va ser la més demandada.