La mobilització, que no va estar exempta de polèmica, estava organitzada per algunes de les federacions i entitats taurines de més prestigi a nivell estatal. També hi van participar professionals de la tauromàquia de renom com Enrique Ponce, El Juli, José Tomás, Sebastián Castella, José María Manzanares, Morante de la Puebla, José Ortega Cano i Cristina Sánchez, entre altres. En total, la cita va congregar milers de persones que van desfilar pels carrers de València i van finalitzar la protesta entre l’Estació del Nord i la plaça de bous de la capital valenciana. L’acte ha coincidit amb la fira de Falles en la que s’estan celebrant actes taurins de tot tipus.
La presència de l’Ebre a la manifestació taurina se suma a la dels defensors dels bous d’altres territoris de l’Estat, que es van mobilitzar per reivindicar el manteniment de les festes, tant la lídia com els correbous.
https://www.youtube.com/watch?v=jJg-_k8iDkM&feature=youtu.be

