La intel·ligència artificial (IA) ha deixat de ser una promesa de futur per convertir-se en una realitat que està transformant empreses, sectors i la manera com treballem. Davant d’aquest escenari, sorgeixen preguntes clau: com podem incorporar-la de manera estratègica? Com preparem les nostres organitzacions per aprofitar el seu potencial sense perdre de vista les persones?
Amb la voluntat de donar resposta a aquests reptes, la Cambra de Comerç de Tortosa organitza el pròxim 19 de setembre una jornada presencial única a la seva seu. L’esdeveniment reunirà experts de primer nivell per inspirar, debatre i compartir experiències reals sobre l’aplicació de la IA en el món empresarial.
El president de la Cambra de Comerç, Francesc Faiges, ha comentat que: “Aquesta jornada és una oportunitat única per escoltar ponents de referència amb experiència directa en projectes d’IA i transformació digital. “Conèixer casos pràctics que inspiraran accions concretes pels negocis, o compartir idees i inquietuds amb altres professionals del territori per iniciar el camí per incorporar la IA amb visió estratègica i sostenible, seran punts d’interès de la jornada.” Ha afegit el president.
Joan Estellé, president de la Comissió de Digitalització de la Cambra de Comerç de Tortosa, ha comentat que: “La discussió sobre la IA, no s’ha de centrar únicament en la pèrdua de llocs de treball.” “També cal considerar que les organitzacions que no adoptin la IA en els seus processos, simplement desapareixeran.” Esteller, ha remarcat que “Aquesta jornada serà un punt de trobada on empresaris i professionals coneixeran casos reals, aprendran de les experiències d’altres i podran preparar les seves organitzacions per als reptes que ens planteja aquest nou escenari”.
Programa de la jornada
- 09:00 – 09:30 Benvinguda a càrrec de Joan Estellé, Cap comissió digitalització, Francesc Minguell, Director gerent de la Cambra de comerç de Tortosa, Adrià Montoro, Director Oficina Acelerapyme de la Cambra de comerç de Tortosa i Arcadi Mayor, CEO empatica.net.
- 09:30 – 10:15 Ponència: ‘Innovar per sobreviure: repensar l’empresa en un context de canvi constant’, a càrrec d’Alfons Cornella, Fundador de l’Institute of Next.
- 10:15 – 11:00 Ponència: ‘Incorporar la IA a l’empresa: decisions estratègiques i reptes reals’, Enzo Longobucco, Professor del programa d’IA per a negocis de La Salle.
- 11:30 – 12:15 Ponència: ‘Transformar l’empresa des de dins: persones, cultura i talent a l’era de la IA’, a càrrec de Joana Barbany, Technology Business Development Director a Michael Page, i presidenta del Clúster Digital de Catalunya.
- 12:15 – 13:00 Ponència: ‘L’empresa de demà es construeix avui: com posar la tecnologia al servei del negoci’, a càrrec de Chelo Fernández, Cap de l’observatori del Mobile World Capital Barcelona.
- 13:00 – 13:30 Taula Rodona moderada per Arcadi Mayor, CEO empatica.net.
- 13:30 Cloenda a càrrec de Francesc Faiges, President de la Cambra de Comerç de Tortosa i Jordi Jordan, Alcalde de Tortosa.
La Cambra de Comerç de Tortosa et convida a formar part d’aquest punt de trobada on la innovació, el talent i el futur de les empreses s’escriuen plegats. La participació és gratuïta, però cal fer inscripció prèvia al web de la Cambra: www.cambratortosa.cat