Tuna Tour, l’única activitat del món que et permet nedar entre centenars de tonyines roges a alta mar, ha afegit al seu catàleg d’experiències la possibilitat de fer un “bateig de busseig”. Aquesta nova opció, anomenada Tuna Tour Try Dive permetrà a qualsevol persona poder viure l’experiència de submergir-se entre centenars de tonyines a les piscines davant de les costes de l’Ametlla de Mar, encara que no tingui experiència prèvia o titulació de bussejador.
Amb aquest llançament, la XIII temporada de Tuna Tour compta amb tres activitats: snorkel, diving i el nou Tuna Tour Try Dive. Amb això, l’experiència us permet endinsar-vos l’univers de la tonyina roja i poder apreciar el comportament d’aquests peixos en el vostre propi hàbitat, acompanyat d’un equip especialitzat en aquesta espècie.
Aquesta nova vivència es podrà reservar a la web oficial tuna-tour.com i inclou: viatge en catamarà de 18 metres d’eslora fins a les piscines d’aqüicultura situades a dues milles i mitja de la costa de l’Ametlla de Mar; material de busseig i assegurança; immersió entre tonyines roges sota supervisió d’instructors professionals; degustació gastronòmica de tonyina vermella Balfegó en finalitzar l’activitat, i projeccions audiovisuals i locucions explicatives en cinc idiomes.
Amb aquesta novetat, Tuna Tour reforça la seva aposta pel turisme responsable, sostenible i de qualitat, ampliant així l’oferta per apropar el món de la tonyina roja a tots els públics
Amb aquesta novetat, Tuna Tour reforça la seva aposta pel turisme responsable, sostenible i de qualitat, ampliant així l’oferta per apropar el món de la tonyina roja a tots els públics, i contribuir a la promoció de la Costa Daurada com a destinació turística de lleure i natura. Cal recordar que Tuna Tour ja està consolidada com una de les activitats de turisme d’aventura més singulars d’aquest litoral i és única al món per oferir la possibilitat de nedar a alta mar al costat de tonyines de més de dos metres de longitud i 200 quilograms de pes.
“Amb Tuna Tour Try Dive seguim potenciant l’atractiu del nostre entorn, mostrant el valor gastronòmic, ecològic i social de la tonyina roja, i consolidant Balfegó com una marca amb ànima de mar”, afirma David Puente, director de Tuna Tour.
Tuna Tour, activitat estrenada per Balfegó el maig del 2012, permet conèixer la història, la biologia, la pesca i el valor gastronòmic de la Tonyina Roja i nedar a alta mar entre centenars d’elles. El 2024 es van superar els 20.000 visitants i aquest any l’empresa espera que sigui de rècord.
En els darrers 16 anys, Balfegó ha transformat la pesca i comercialització de la tonyina roja i desenvolupat una indústria sostenible i molt lligada al desenvolupament social i econòmic del poble de l’Ametlla de Mar. Actualment, la pesca i aqüicultura de la tonyina roja en aquesta zona és un referent internacional quant a sostenibilitat i genera més de 300 llocs de treball directe i d’altres de caràcter indirecte.