Els pastissers i les pastisseres de les Terres de l’Ebre fa uns dies que estan treballant a ple rendiment perquè tothom pugui gaudir de la seva coca de Sant Joan esta revetlla. Les comandes d’enguany han augmentat respecte a les de l’any passat. Hi ha coques per a tots els gustos, de crema, de nata, de llardons i, fins i tot, de xocolata. Però la preferida per la majoria continua sent la de crema. Este Sant Joan s’espera en especial il·lusió, perquè per primera vegada en dos anys es podrà celebrar com abans de la pandèmia.

