Nova oportunitat per l’Ascó, que va encaixar la segona derrota consecutiva i va deixar escapar l’oportunitat de retallar distàncies amb la posició de promoció tenint en compte que el Santboià va caure dissabte al camp de l’Alcarràs per dos gols a un.
Els primers minuts van oferir un domini territorial de l’Alcarràs. Fruit d’aquesta dinàmica arribava el gol que desnivellava el marcador quan Luna als vuit minuts guanyava l’acció en atac i perforava per primer cop la porteria local. Poc més tard, Jorge treia de la línea de gol una pilota que entrava a porteria a xut de Chipi. A l’Ascó li costava trenar una acció en atac, fins que a mitjans del període es van poder estirar i als vint-i-cinc minuts van poder generar la primera arribada clara quan Cholo rematava i el porter salvava el gol desviant l’esfèric a córner. Això va marcar un punt d’inflexió al partit per als homes de Jordi Font. Aitor tenia als seus peus una nova oportunitat, però la rematada s’estavellava a la part exterior de la xarxa. Amb les bones sensacions d’anar a més, s’arribava al descans amb el mínim desavantatge al marcador.
Gerra d’aigua freda a l’inici de la represa per al conjunt riberenc, quan Adri completament sol al segon pal rematava una centrada i feia pujar el 0-2 a l’electrònic. Es ficava coll amunt el partit per als asconencs. Amb la renda de dos gols al marcador els lleidatans es feien forts en defensa davant un Ascó que ho intentava sense sort. Amb el conjunt local avocat a l’atac buscant el gol que els enganxés al partit, les contres dels de la Terra Ferma generaven perill com en una acció on Adri li feia una vaselina però Sergi en darrera instància salvava el tercer. Rèplica asconenca als 67′ de joc quan Marcel feia lluir al porter visitant en la millor oportunitat dels de la Ribera d’Ebre que no van poder perforar la porteria visitant.
Al final derrota en el primer partit de la segona volta, i ara toca refer-se i tornar a la bona línea, Jordi Font va dir a l’acabar el partit que “ha estat un partit previsible, sabíem com jugarien, teníem nosaltres el control, i al final tornem al de la setmana passada, ens falta contundència defensiva, ells s’han reforçat bé i sabiem que ens posarien problemes“.