L’Oficina de Turisme de Morella ha rebut els resultats de l’última auditoria sobre la Q de qualitat turística que atorga l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola amb la màxima puntuació. Aquest reconeixement es renova cada any per a mesurar l’estàndard de la qualitat del servei, infraestructures i activitats que tenen lloc a Morella com a destinació turística i en les quals l’oficina local col·labora. Cal recordar que la Tourist Info Morella compta amb aquesta distinció des de 2008 per a oferir un servei excel·lent.
El regidor de Turisme, Jorge García, ha destacat que “l’Oficina de Turisme de Morella ofereix un servei complet als i les visitants i compta amb una gran quantitat de productes per a ampliar la informació de la ciutat i tota la zona que l’envolta”. L’edil ha explicat que “obtenir la màxima puntuació en l’última auditoria és un reflex de l’esforç de les persones que treballen per a oferir un servei complet i millorar cada dia”. A més, la tècnica de Turisme, Amparo Quesada, ha afegit que “hem obtingut la màxima puntuació però continuarem treballant perquè sempre es pot millorar el servei i l’atenció a la gent que s’acosta fins a Morella a visitar-nos”.
La Q de qualitat és la marca que garanteix la qualitat els productes i serveis oferts pels establiments, en aquest cas l’Oficina de Turisme. Aquesta està destinada al sector turístic i l’atorga l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola-ICTE i promocionada pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç. Així, cal remarcar que només 30 oficines de turisme de la Comunitat Valenciana i un total de 148 en tot el territori espanyol compten amb aquesta Q de qualitat turística.