L'alcalde de Batea, Joaquim Paladella, apel·larà la sentència que ha absolt al Setmanari l'Ebre , a l'editor-gerent, Joaquim Rambla, i al director fins al 2016, Josep Maria Arasa. El batlle assenyala que la resolució, que ha absolt als dos periodistes i al degà de la premsa de les Terres de l'Ebre, avala el relat de l'Ajuntament. I, desmenteix que hagi participat en la presa de decisions de la suposada trama de prevaricació en la qual se'l vinculava l'avala a les cinc notícies que va publicar el Setmanari l'EBRE el . . .