Amposta ja compta amb la figura del inspector en cap de la Policia Local. Josep Massana ha estat seleccionat d’entre 8 candidats. Ha servit 19 anys al cos dels Mossos d’Esquadra com a sergent a l’àrea policial de les Terres de l’Ebre. Per l’equip de govern cobrir la plaça d’inspector, ara assumida de forma interina, era clau per impulsar un model de policia de proximitat.
Massana va demanar la col·laboració dels ciutadans, les entitats i les associacions del municipi per fer d’Amposta una ciutat amb un model policial de proximitat i evitar les conductes incíviques però sempre intentant fer campanyes informatives.
L’alcalde Adam Tomàs i el Regidor de Governació, Miquel Subirats, van recalcar la seva aposta per una policia de proximitat, i el mateix Subirats indicava que “volem que la Policia tingui un paper més corrector que sancionador”.
A l’acte de presentació van assistir diferents cossos policials com la Policia Nacional, la Guàrdia Civil, els Mossos d’Esquadra o els Bombers de la Generalitat. Massana va aprofitar la seva presència per demanar-los col·laboració. L’acte també va comptar amb la presència de diferents autoritats territorials, com Joan Juan Aixa, Director dels Serveis Territorials de les Terres de l’Ebre.
A més la presentació va servir perquè la ciutadania i diferents associacions i entitats del poble poguessin conèixer de primera mà el que serà nou Inspector en Cap de la Policia Local d’Amposta.
El cos de la Policia Local està format actualment per un total de 34 membres.
https://www.youtube.com/watch?v=Rr5Ku-O9zFk&t=7s

