Aquest dimecres els Bombers de la Generalitat han estat tot el dia a Amposta, on han organitzat una xocolatada, i dijous es desplaçaran fins Tortosa.
Joan Marc Escudero, membre del parc de Bombers d’Amposta, ha recordat la importància de donar sang en qualsevol moment de l’any. “Tornem a estar a voltes de Setmana Santa, unes dates complicades perquè la gent canvia els hàbits i no va a donar. Esperem que no siguen necessàries, però si així fos puguem tindre les reserves de sang a punt”.
D’altra banda, Núria Vilanova, coordinadora del banc de Sang i Teixits a la demarcació de Tarragona, ha destacat el caràcter solidari de les Terres de l’Ebre. “Aquest territori és un referent en tot i en les donacions de sang també”. És per això que amb aquesta campanya esperen assolir gran resultats com el 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=qz0_R8nfnS0

