Sant Carles de la Ràpita ha estat l’escenari escollit del tema que formarà part del nou disc ‘No tinc diners,’ dels Quicos i que veurà la llum durant la primavera. ArturoGaya explica que és «una mena d’homenatge a aquesta paraula tan nostra com és Xeic» i que forma part del llenguatge ebrenc des de fa molt temps. «Té un significat molt bonic perquè antigament Xeic era una persona amb molta saviesa i experiència a la qual la gent li anava a consultar coses de la vida», ha apuntat Gaya.
https://www.youtube.com/watch?v=kBFMaMeREAk

