L’equip de govern portarà en sessió plenària una nova modificació pressupostària per impulsar unes actuacions que considera «absolutament necessàries». Precisament, el Grup Municipal d’Esquerra d’Amposta presenta una moció per reclamar l’alliberament de l’autopista AP-7 entre Peníscola i l’Hospitalet de l’Infant, després de les darreres mesures impulsades pel Ministeri de Foment, que ha marcat una doble línia continua al llarg del tram ebrenc de la N-340. Per la seva banda, el regidor Germán Ciscar preguntarà al Ple d’aquest dilluns al vespre sobre l’estat de la societat urbanística municipal, Gursam, inactiva actualment i en procés de liquidació. Ciscar denuncia manca de transparència de l’anterior govern municipal en algunes actuacions. El regidor de l’oposició també defensa una moció per crear un nou impost que gravi la xarxa fixa que necessiten estendre les operadores de telefonia mòbil per prestar el servei.
https://www.youtube.com/watch?v=OooWIYCymNg

