El comitè d’emrpesa d’Ercros ha criticat que l’empresa “realitze la presentació a la premsa del pla amb horitzó 2020 on a grans trets es parla de la reducció de la producció de clor via mercuri de Vilaseca i la deslocalització i tancament de la producció de clor de Flix, mesura que deixa el futur de la factoria en una situació dramàtica”. Les crítiques van més enllà i valoren els beneficis de la societat que, segons va fer públic al maig, va facturar 17 milions d’euros el primers semestre de l’any.
“Mentre els gestors de l’empresa condemnen a un futur incert i precari a moltes famílies, ells tenen la intenció d’apujar-se el sou un 30%”, expliquen els agents socials. El comitè ha decidit mostrar la “indignació en vers aquesta política egoista del guany personal, en el que cap gestor valora les conseqüències de les seues decisions”. “No defallirem en buscar i trobar la manera de que aquesta nefasta política industrial de deslocalització ens afecte el menys possible per tal de mantenir, garantir i salvaguardar el màxim número de llocs de treball”, clou.

