La regidora republicana de l’Ajuntament de Gandesa, Mar Martos i Martí, ha agafat el relleu de Marta Samper, fins ara presidenta de la Federació comarcal d’Esquerra Republicana de la Terra Alta, després que aquesta renunciés al càrrec per motius laborals. Al mateix temps, per primera vegada, s’activa la figura de secretari general de la Federació, que ocuparà el regidor de Caseres, Fancesc Sabaté i Puchol, el qual fins ara era el responsable de la Secretaria de política municipal.
Aquests dos canvis, conjuntament amb altres que s’han produït al capdavant d’algunes secretaries, han estat avalats de manera unànime per l’Assemblea de militants.
Mar Martos, que durant la primera part de la legislatura també ha estat consellera comarcal, ha manifestat que “estem a menys d’un any de les eleccions municipals i el principal objectiu de tot l’equip és treballar per ampliar la presència d’Esquerra Republicana de Catalunya als ajuntaments de la Terra Alta, i continuar impulsant des del Consell Comarcal accions per millorar la vida de la gent, i pel bé comú de tots els pobles”.
Integrants de l’Executiva comarcal:
Presidència: Mar Martos i Martí.
Secretaria general: Francesc Sabaté i Puchol.
Secretaria d’Organització: Montse Subirats i Gisbert.
Secretaria de Finances: Marta Samper i Samper.
Secretaria d’Imatge i comunicació: Maria Jesús Ardèvol i Gironès.
Secretària de Política Municipal: Joan Aubanell i Sabaté.
Secretaria de Feminismes: Tere Mariné i Solé.
Secretaria de Medi Ambient: Jordi Martín i Cuello.
Vocals: Ramon Lluís i Vidal, i Joan Manel Palau i González.

