Segons informa el Servei Català de Trànsit aquest dimecres, a l’AP-7 hi ha només un carril obert a Roda de Berà en sentit Tarragona per un camió accidentat ahir que transportava una grua excavadora. Hi ha 4 km de retenció des del Vendrell.
Per poder retirar el vehicle, aquest matí es tallarà la sortida 31 de l’AP-7 al Vendrell en sentit sud i es desviarà el trànsit cap a l’N-340 i l’A-7. Com a possible alternativa es pot optar per l’AP-2 i l’A-27 en sentit sud.
Les grues s’hi estan desplaçant per poder retirar el camió i la grua que transportava. També caldrà netejar la via abans d’obrir l’autopista. La previsió del tall és d’unes dues hores.

