Endavant la Sénia-ERC-AM i Alternativa Senienca han informat aquest dissabte per mitjà d’un comunicat de premsa que de “la signatura immediata” d’un pacte de govern de cara a aquest mandat vinent “que reflecteix els nostres compromisos compartits i la visió comuna de la Sénia de l’avui i del demà”.
Aquest pacte, continua la nota, “representa una demostració de responsabilitat i compromís amb els ciutadans i ciutadanes, i té com a finalitat garantir una gestió municipal estable, eficient, transparent i orientada al benestar dels nostres conciutadans”.
L’acord contempla elegir la republicana Victòria Almuni Balada alcaldessa de la Sénia per a la legislatura 2023-2027 i consensuar amb Alternativa Senienca la confecció de l’organigrama de responsabilitats de l’Ajuntament, amb el compromís que la Primera Tinença d’Alcaldia l’ocuparà J. Arturo Martínez Hernández, de la candidatura Alternativa Senienca.
La resta de punts contemplen “treballar conjuntament per afrontar els reptes i problemes prioritaris del nostre territori, d’acord amb els punts expressats als nostres programes; establir mecanismes de col·laboració i diàleg constant entre les diferents forces polítiques que conformen el pacte, amb l’objectiu de promoure la transparència, la participació ciutadana i la presa de decisions de forma consensuada, i promoure el consens també amb la resta de forces polítiques que conformen el consistori en totes aquelles qüestions importants per al nostre poble”.