Avui al Tot l’Esport, en un programa especial, analitza la situació del futbol sala ebrenc. Des de la Divisió d’Honor fins a la 2a Divisió Catalana.
Per això tindrem en natros a Pau Garcia, entrenador de l’AES la Sénia. I a Sergi Magriñà, coordinador esportiu del FS Amposta. En la segona part del programa ens acompanyaran Adrià Saura, vicepresident del CFS Roquetes i Samuel Martorell, coordinador del futbol sala PB Ligallos. I per finalitzar, celebrarem l’ascens del FS Batea en Marc Peig, el seu president.
Torna a veure el programa íntegre.
ebredigital.cat (diari digital) i Canal TE (canal de televisió), principals fonts d’informació de les Terres de l’Ebre i el Territori Sénia. Actualitat del Baix Ebre, el Montsià, la Ribera d’Ebre i la Terra Alta. Notícies sobre política, economia, societat, cultura i esports; també entrevistes. Agenda cultural i d’oci. Televisió en directe.
Accepta la política de privacitat abans de comentar
El sistema de comentaris d'aquest web funciona amb Facebook. Aquest sistema recull la teva adreça IP, l'agent d'usuari del teu navegador, guarda i llegeix cookies al teu navegador, afegeix dades de seguiment addicionals, i monitoritza la teva interacció amb la interfície per comentar, incloent relacionar el teu compte de Facebook amb qualsevol acció que facis dins de la interfície (per exemple: "fer m'agrada" al comentari d'algú altre, contestar a un altre comentari) mentre tinguis la sessió iniciada a Facebook. Per a més informació sobre com s'emprarà aquesta informació, si us plau, consulta la política de privacitat de Facebook: https://www.facebook.com/about/privacy/update.
Acceptar Rebutjar