L’auditori Felip Pedrell va acollir la Gala benèfica del projecte Emma. Coincidint amb el dia mundial del càncer de mama, 300 espectadors van gaudir dels microconcerts d’artistes com SAU 30 o Quico el Celio, on la solidaritat de la societat ebrenca i els espectacles van anar de la mà.
La Gala va recaptar els últims milers d’euros per assolir l’objectiu final dels 150.000 € que necessitava el projecte per a la contractació de personal d’investigació i compra d’eines i materials essencials. A més va conscienciar i fer partícips a entitats privades, petits comerços i tot un teixit d’empreses. Ara comença la segona part de l’Emma, que espera collir els fruits en els anys vinents d’investigació.
La gala es podrà veure de manera íntegra a Canal Terres de l’Ebre aquest dissabte a les 21 h i el diumenge a les 15:30 h.