Endesa reobrirà al públic tota la seva xarxa d’atenció al client de la demarcació de Tarragona al llarg d’aquesta setmana, i fins dilluns vinent –dia 18-. Ho fa en línia al pla de desescalada establert per les autoritats arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19 i en totes aquelles regions sanitàries que han passat a la fase 1. És el cas del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i també l’Alt Pirineu-Aran.
En concret, la Companyia reprèn l’activitat als 11 punts de servei que hi ha a les comarques tarragonines, així com a l’Oficina Comercial de la capital. Tot i així, s’ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.
Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d’Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat regulat o lliure, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/
Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la Covid-10, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, accés preferents a clients majors de 65 anys i cartells informatius, entre d’altres. Aquestes mesures d’higiene i seguretat es basen en tres eixos:
Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen de la web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 760 909) o el mercat lliure (800 76 03 33).