L’empresa Balfegó ha constatat aquest dijous al matí que des de la superfície no s’aprecien desperfectes a les seves instal·lacions de tonyina vermella situades davant de la costa de l’Ametlla de Mar, tot i la virulència de la borrasca Glòria que ha afectat la zona durant les últimes hores.
Després d’aquesta primera valoració, Balfegó garanteix “la continuïtat i qualitat del subministrament de tonyina” i assegura “la total normalitat de l’activitat, tot i l’adversa situació meteorològica viscuda”. L’empresa ha manifestat la seva satisfacció perquè “no calga lamentar cap víctima o accident greu entre les persones que integren la seva plantilla”.
Balfegó atribueix a les tasques de manteniment i verificació regulars de les seves instal·lacions el fet haver pogut superar sense incidents les extremes condicions de la mar en les últimes hores i ha reconegut l’extraordinària tasca que desenvolupa l’equip de persones que n’és responsable. En paraules del director general de Balfegó, Juan Serrano, unes tasques que “només es fan visibles en ocasions com la que hem viscut durant les últimes hores”.