La presidenta d’honor de l’Associació Espanyola del Luxe (Luxury Spain), la princesa Beatrice d’Orleans, ha lliurat aquest dimarts el ‘Diamant de l’Excel·lència’ a la marca de mel artMuria del Perelló. Aquesta és la màxima distinció que concedeix aquesta associació sense ànim de lucre que es dedica a potenciar marques de luxe espanyoles en esdeveniments per tot el món.
L’empresa de mel perellonenca ha rebut aquest guardó en reconeixement a una llarga trajectòria dins del sector alimentari i a l’excel·lència del producte que comercialitza. La marca artMuria està posicionada entre les grans marques de l’alimentació i està present als millorts establiment gourmet d’arreu del món.
L’aristòcrata ha lliurat el ‘Diamant de l’Excel·lencia’ al president d’artMuria, Rafel Muria, en un acte celebrat al Centre d’Interpretaió Apícola del Perelló, que ha comptat també amb la presència de la presidenta executiva de l’Associació Espanyola del Luxe, Cristina Martín Blasi.
Mel Muria va llançar el 2014 la seva gamma de mel de luxe artMuria, quatre varietats de mel (taronger, romaní, alta muntanya i bosc) d’excel·lent qualitat, que tripliquen els nivells de pol·len d’una mel normal i que en l’actualitat ja s’exporten a més de 15 països.
Durant l’acte, el delegat del Govern de la Generalitat a les Terres de l’Ebre, Xavier Pallarés, ha posat de relleu que “artMuria és l’exemple d’una empresa familiar que ha aconseguit situar les Terres de l’Ebre al món”. L’esdeveniment també ha comptat amb la presència del president de PIMEC Tarragona, Jordi Ciuraneta, que ha indicat que “és una gran satisfacció tenir empreses d’aquesta qualitat i excel·lència ubicades al nostre territori, que poden ser petites però que pel seu afany de superació i innovació poden arribar a ser tot un referent”. El president de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC), Ramon Sarroca, ha posat en valor “la capacitat d’artMuria per oferir als consumidors un producte de qualitat i tot un món de sensacions”.
Coincidint amb aquest acte, artMuria ha presentat en primícia les llàgrimes d’artMuria & Caviaroli, un nou producte nascut de la sinergia entre aquestes dues marques de prestigi de Luxury Spain i que han degustat els assistents a aquest esdeveniment.