El Diari Sport dedicava aquest dimarts una entrevista al nostre company Michel Viñas, presentador de Minut 91. Estava al suplement del futbol català que cada dimarts s’inclou al diari. Viñas explica com van ser els seus inicis al món de la comunicació que l’ha convertit en el ‘Maldini ebrenc’, després de més de dos dècades analitzant les jornades futbolístiques ebrenques al programa estrella del futbol territorial. Un èxit gràcies a un públic fidel que pot gaudir de quasi deu resums de partits diumenge la nit.
El periodista ebrenc, tal com el coneixen, el Julio Maldonado de l’Ebre. Va començar a treballar en el món de la informació futbolística de les Terres de l’Ebre el 1996, just després de deixar el Roquetenc, i actualment, 23 anys després, continua al peu del canó realitzant un reguitzell de tasques que l’han convertit en un cas únic en el món del periodisme esportiu.
Michel divideix la seva setmana entre el setmanari gratuït ‘Més Ebre’ i el Canal Terres de l’Ebre, on el seu programa ‘Minut 91’ s’ha convertit ja fa temps en un referent informatiu per als amants de futbol territorial. Es poden trobar tots els resums dels partits del cap de setmana “en calent”, amb tots els reportatges d’entre vuit i deu partits que ja es poden veure el mateix diumenge i a partir de dilluns la matinada es poden trobar al portal Ebredigital.
“La meva passió pel món de la comunicació i pel futbol ja ve de quan era petit. Reconec que la feina m’ocupa gairebé totes les hores de setmana, però continuo mantenint la il·lusió que fa possible tirar-ho tot endavant”, explicava Viñas. “La meva passió pel futbol i la comunicació ve de petit i encara mantinc la mateixa il·lusió que el primer dia. Estic satisfet de poder oferir informació de tots els clubs de les Terres de l’Ebre de Primera a Quarta. He hagut de fer sacrificis, però sempre n’he obtingut un resultat”, sentenciava.