Aqualia, empresa que gestiona el Servei Municipal d’Aigües al municipi de l’Ametlla de Mar, Freginals, Rasquera i Tivissa, ha posat en marxa un servei d’avisos per SMS per comunicar possibles situacions d’avaria a la xarxa municipal d’aigua, avisant als usuaris afectats. A més, també s’avisa de la resolució de la incidència.
D’aquesta manera, la companyia desitja millorar el servei prestat a tots els veïns d’aquests municipis, ampliant els seus canals de contacte i els seus horaris d’atenció, posant a la disposició de tots els usuaris diferents formes de realitzar les seves gestions perquè cadascú triï la que millor s’adapti a les seves necessitats.
A més, per a evitar possibles incomoditats, la companyia també avisa a través d’aquest sistema del possible impagament d’una factura, ja sigui per la finalització del període voluntari del pagament o per devolució del banc per qualsevol motiu.
En el text de l’SMS s’indica que Aqualia ofereix la possibilitat de realitzar la gestió a través de l’app Aqualia Contact, que permet efectuar el pagament a qualsevol hora de qualsevol dia de la setmana i des de qualsevol lloc, simplement amb el mòbil o la tauleta.
A més, l’empresa recorda que també es pot realitzar aquesta gestió a través de la seva oficina virtual, accessible des de www.aqualia.com, o a través del telèfon gratuït 900 81 40 81.
Tots aquests canals – SMS, app, oficina virtual i telèfon – que no requereixen la presència física, eliminen les incomoditats dels desplaçaments i possibles esperes, i a més contribueixen a la cura del medi ambient prescindint de l’ús del paper o de la contaminació associada als diferents mitjans de transport.