SB Hotels, amb més de 30 anys de trajectòria i base a Barcelona, ha arribat a un acord amb HIP Hotel Investment Partners amb el qual passa a ser propietària de l’Hotel NH San Sebastián de los Reyes. Aquest actiu, de tres estrelles, inclou un contracte d’arrendament amb NH fins el pròxim 30 de novembre. Aquest hotel serà el novè establiment de SB Hotels i se suma a la resta d’actius ja existents a la cadena: 5 hotels a Barcelona, 2 a Tarragona i 1 a Terres de l’Ebre.

Estem molt orgullosos d’entrar a la Comunitat de Madrid amb aquesta operació i seguirem treballant per buscar oportunitats en aquest mercat“, explica Gerard Subirats, CEO del holding del qual forma part SB Hotels. “El nostre segell d’identitat és el Mediterranean Urban Concept; hotels amb ànima mediterrània, de tracte i dissenys càlids i gastronomia local “, afirma.

Aquesta operació forma part d’una política d’expansió basada en ubicacions estratègiques de grans ciutats; en aquest cas destaca la proximitat a l’aeroport de Madrid-Barajas“, afegeix Marc Alado, conseller delegat de SB Hotels.

La voluntat de SB Hotels és la de continuar creixent a la zona -tant a les rodalies de Madrid com a la pròpia capital-, així com en d’altres capitals de província representatives en els propers anys.

Per la seva banda, segons HIP Hotel Investment Partners aquesta operació respon a l’objectiu de centrar-se en grans hotels vacacionals de més de 200 habitacions i preferentment ubicats en destinacions turístiques consolidades i a primera línia de mar. La major part dels actius HIP es troben en zones de costa, principalment Canàries (50%) i Balears (25%), i la resta es reparteix a la Península, principalment a la Costa del Sol, València i Catalunya.

La reforma: un 3 estrelles boutique

El que serà el nou establiment de SB Hotels, ja compta amb un programa de reformes que arrancaran a partir de l’estiu del 2020. L’actuació servirà per plasmar el concepte d’hotel boutique amb aires mediterranis que caracteritza a la cadena. No només s’actualitzaran les 99 habitacions de l’hotel sinó també les seves zones comuns, amb elements destinats a la millora de l’experiència del client, com un restaurant-cafeteria i un gran jardí exterior.

Amb aquesta operació -que ha comptat amb la intermediació de Deloitte-, SB Hotels passarà a oferir al mercat 1.702 habitacions amb actius de 3 *, 4 * i 4 * superior.

Redacció: A.F.