Octubre del 2013. Neix oficialment la colla castellera Xiqüelos i Xiqüeles del Delta. Cinc anys després, el projecte dels blau delta camina sòlid. Créixer en efectius és complicat. La massa social, però, està consolidada. També la gamma de castells que ofereixen habitualment a les diades: 3d6, 3d6 amb agulla i 4d6.
La Colla Castellera Els Encantats de Begues i els Brivalls de Cornudella han acompanyat als blau delta en la diada del 5è aniversari. Enguany, amb cares noves.
El 2 de 6 i el pilar de 5 són les construccions que los Xiqüelos i Xiqüeles del Delta estan treballant per properes Diades.
ebredigital.cat (diari digital) i Canal TE (canal de televisió), principals fonts d’informació de les Terres de l’Ebre i el Territori Sénia. Actualitat del Baix Ebre, el Montsià, la Ribera d’Ebre i la Terra Alta. Notícies sobre política, economia, societat, cultura i esports; també entrevistes. Agenda cultural i d’oci. Televisió en directe.
Accepta la política de privacitat abans de comentar
El sistema de comentaris d'aquest web funciona amb Facebook. Aquest sistema recull la teva adreça IP, l'agent d'usuari del teu navegador, guarda i llegeix cookies al teu navegador, afegeix dades de seguiment addicionals, i monitoritza la teva interacció amb la interfície per comentar, incloent relacionar el teu compte de Facebook amb qualsevol acció que facis dins de la interfície (per exemple: "fer m'agrada" al comentari d'algú altre, contestar a un altre comentari) mentre tinguis la sessió iniciada a Facebook. Per a més informació sobre com s'emprarà aquesta informació, si us plau, consulta la política de privacitat de Facebook: https://www.facebook.com/about/privacy/update.
Acceptar Rebutjar