La carretera que uneix Sant Carles de la Ràpita, el Trabucador i Poble Nou del Delta té una llargada de 15 quilòmetres. Veïns i empresaris turístics denuncien que és una via estreta i en mal estat, on la sinistralitat està a l’ordre del dia. Per aquests motius, els veïns s’han unit per crear la “Plataforma carretera La Ràpita-Poble Nou” per reclamar a les administracions la seva immediata millora
La inversió econòmica és d’uns 12 milions d’euros, segons un estudi de la Generalitat emmarcat en el projecte de l’anella viària del Delta. Una xifra que no poden assumir els ajuntaments d’Amposta i la Ràpita.
La perillositat de la carretera es deu principalment, al seu mal estat: és una via estreta, sense vorals i amb sense ferm en molts punts. Els pagesos tenen moltes dificultats sobretot al transit amb grans maquinàries.
Segons membres de la plataforma, s’ha calculat que transiten entre 1.000 i 1.300 vehicles cada dia, una dada que es duplica durant els caps de setmana i els períodes de vacances.

