Organitzada pel Laboratori d’Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, aquesta acció formativa s’ha celebrat en dues sessions a Costa Daurada a la Facultat de Turisme i Geografia, i a Terres de l’Ebre al Campus Terres de l’Ebre de la URV, que han estat inaugurades per Marta Farrero, directora tècnica del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, i Albert Folch, adjunt a la direcció per les Terres de l’Ebre del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, respectivament.
Durant el taller els participants han conegut d’una forma activa el procés per a la definició d’una estratègia de posicionament per aconseguir diferenciar una marca i que sigui rellevant per a l’audiència, aprofundint en els aspectes que es van tractar a la jornada ‘El rebranding és la qüestió? Nous reptes per a les marques turístiques’ celebrada el passat 27 d’abril.
El taller s’inclou dins els actes de celebració aquest 2017 de l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament.