Tant simple com fer una fotografia amb el mòbil a una despesa d’empresa. De la resta se n’ocupa l’aplicació de Captio, que processa la informació i l’envia directament a l’Agència Tributària, que ha homologat la plataforma. I la factura en paper ja és història. La idea ha tingut tant d’èxit que grans multinacionals com Telefònica, el BBVA o Carrefour ja la utilitzen. I potser a partir d’aquesta setmana, amb els contactes que estan fent gràcies a la seua presència al Mobile World Congress, segueixen ampliant fronteres.
“Per a Captio és una gran ocasió com a empresa del sector mòbil estar en aquesta gran cita i és el moment de captar potencials clients, entrar en contacte amb possibles col·laboradors i distribuidors i estar al cas de noves tecnologies que sorgeixen”, assegura el responsable de màrqueting de l’empresa, Dan Moser.
I és que Captio està compartint espai firal amb les principals empreses tecnològiques del món, moltes de les quals, presentant les seues darreres novetats en una mena de parc temàtic de dimensions gegantines.
Expansió internacional
Sobre els plans de futur, el responsable de màrqueting de Captio té clar els objectius: “A dia d’avui tenim lo mercat espanyol força consolidat i continuarem treballant-lo i l’objectiu ara és expandir-nos a nivell internacional”. Los primers grans punts d’atenció són França i el Regne Unit on ja ha començat la sua introducció.
Captio també ha començat a trepitjar terra sudamericana de la mà de Telefònica, mostrant que si la idea és bona i les xarxes comercials funcionen, treballant des de l’Ebre es pot arribar a gairebé qualsevol lloc del món.
Els treballadors, convidats
Captio compta amb mig centenar de treballadors, la majoria dels quals són de les Terres de l’Ebre. I en una aposta per implicar-los encara més en el projecte empresarial, els han convidat a assistir a la cita mundial del mòbil.
“És un autèntic privilegi que una empresa de Tortosa tingue presència al Mobile”, subratlla la responsable de recursos humans, l’ampostina Anna Adell. Per al rapitenc Ivan Tomàs, desenvolupador de l’empresa, “poder estar al major event mundial que hi ha” és “una recompensa al treball, l’esforç i el sacrifici”.