Tres dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat s’han desplaçat a l’estació de trens de Tarragona per extingir un foc en un tren. El comboi arribava per la via 10 de l’estació Tarragona quan un testimoni ha alertat que sortia fum dels baixos d’un dels vagons. L’avís s’ha rebut quan passaven tres minuts de les deu del matí. Operaris de l’estació han intentat sufocar el foc amb extintors, però han requerit la intervenció dels Bombers. El tren circulava buit, sense viatgers ni mercaderies.
L’R17 i l’RT2 han recuperat la circulació ferroviària entre Tarragona i Salou Port Aventura poc després de les 12 del migdia. Adif ha concretat que s’ha hagut de tallar la tensió de la via 4 a la 14 a l’estació de Tarragona a petició de Bombers. Un cop ha acabat l’actuació del cos d’emergències, s’ha restablert la tensió. El tall ha afectat quatre trens de mitjana distància, dos dels quals s’han suprimit i s’ha habilitat servei alternatiu per carretera. La incidència ha provocat retards que poden superar la mitja hora.

