L’Ajuntament de l’Aldea ha enllestit el projecte d’instal·lació de wifi gratuïta en diversos punts del nucli urbà. Aquesta iniciativa ha tingut un cost de 15.000 euros, finançats íntegrament amb una subvenció del programa europeu WIFI4EU. En concret s’han instal·lat sis punts d’accés gratuïts en equipaments públics i set, en espais urbans.
La regidora de Ciutadania, Irene Negre, ha remarcat que “aquesta inversió, que no ha costat un euro a les aldeanes i aldeans, permetrà que tots gaudim d’un servei gratuït d’internet als espais i equipaments públics, per tal de garantir la connectivitat a la xarxa a tots els nostres conciutadans”. Segons Negre, “és de vital importància que avancem mirant al futur i el futur són internet i les noves tecnologies. Esperem que la població pugui gaudir d’aquest servei i continuarem treballant per connectar l’Aldea al món en tots els àmbits”.
Els punts WIFI instal·lats en espais exteriors es troben ubicats a l’Ajuntament i les places de l’Infant, Doctor Maimó, dels Segadors, Països Catalans, dels Estudiants i Estació. Pel que fa als punts d’accés interiors es troben a les Grangetes, l’Antic Ajuntament, el Casal de Joves, el Camp de futbol, el poliesportiu i al local d’entitats.

