Ariadna Tomàs Iborra és la nova regidora de l’Ajuntament d’Amposta després de prendre possessió de l’acta aquest dimecres en un ple extraordinari amb aquest únic punt. Tomàs substitueix Marc Fornós, que va renunciar a l’acta de regidor durant el ple de setembre després d’assumir les funcions de director de l’Institut Escola Agustí Barberà. Tal com ha avançat l’alcalde, Adam Tomàs, Iborra assumirà les competències de Joventut i Transparència i Participació Ciutadana. Per la seva banda, Iris Castell, fins ara regidora d’aquestes àrees, mantindrà l’àrea de Governació mentre assumeix la regidoria d’Esports i Turisme Esportiu, que els darrers anys havia estat liderada per Fornós. Finalment, Agustí Tirado, assumirà les funcions de responsable dels actes taurins.

