La temporada de l’Hoquei Patí Amposta no ha estat com esperaven, i en gran part, per culpa de la pandèmia. Els ampostins van jugar el 1r partit de 2a Catalana el 27 de setembre de 2020 i després, no van tornar a competir fins ja el 14 de març de 2021. Pràcticament mig any… Pel mig, aturades i represes a correcuita i les dificultats per entrenar correctament amb el toc de queda i els confinaments. Tot això ha provocat que els ampostins hagin hagut d’acabar jugant per no baixar de categoria. Al grup per evitar el descens, l’Amposta, però, ha guanyat els 3 partits que ha jugat i tenen pràcticament assegurda una permanència que ja serà matemàtica si dissabte guanyen al Manresa.

